Tanıtım Kampanyası: Yapidaguvence

Tanıtım Kampanyası: Yapidaguvence

Eylül 2020’den itibaren Türkiye Prefabrik Birliği ile Türk Standartları Enstitüsü’nün 2012 yılından bu yana birlikte yürüttükleri beton prefabrikasyon yapıların proje ve inşaatların düzenli kontrol edildikleri ve üretim yapan firmanın TSE K 118 Kalite Denetim Belgesi ile tanımlandıkları uygulamanın kamuoyu, karar vericiler ve işverenlere öneminin aktarıldığı bir “Tanıtım Kampanyası”; “yapidaguvence” alan adıyla başlatıldı.

​​Kampanya on beş değişik kısa süreli tanıtım videosu ve diğer görsel materyalin dört ayrı sosyal medya platformunda değerlendirilmesi ve reklam desteğiyle yıl sonuna kadar çok sayıda kullanıcıya ulaşmasını hedefliyor. Buna ilave olarak, başta organize sanayi bölgesi yöneticileri ve belediyeler olmak üzere karar vericilere kampanya bilgi ve linkleri yine düzenli bir biçimde ulaştırılıyor. Kampanya malzemesi ilk bir ayda bir milyonu aşkın sosyal medya kullanıcısına ulaştı, 2021’de de aynı platformların sekiz ay süreyle aktif tutulması hedefleniyor.

30 Ekim 2020’de İzmir Seferihisar’da meydana gelen ve 115 insanımızın kaybı ve bine yakın yurttaşımızın yaralanması ile büyük maddi hasarla sonuçlanan deprem çok acı bir biçimde yapılarda deprem güvenliğinin sağlanması ile kalite ve yönetmeliklere uygun inşaat ve imalatın önemini bir kez daha kamuoyunun dikkatine getirdi.